בתו של הישראלי הנעדר בתימן: "אף אחד לא עוזר לנו" • האזינו

    דוד לזר 1 Comment on בתו של הישראלי הנעדר בתימן: "אף אחד לא עוזר לנו" • האזינו
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עקבותיו של תושב העיר אשקלון בן -65 – נעלמו זה כשלושה חודשים, זאת לאחר שלדברי משפחתו הוא נסע לעיר מולדתו תימן – למשפחתו שמתגוררת במקום.

    החשש הוא שהישראלי בן ה-65 – עבר דרך מדינות עויינות והוא מוחזק בידי גורמים עוינים, אך חשוב להדגיש כי אין שום פרטים אודותיו ואודות מיקומו.

    הבוקר (שלישי) בתו א' שוחחה עם דוד חכם ומני גירא – שוורץ ב'מדברים אקטואליה' ב'קול חי' וסיפרה כי עדיין "אין עדכונים, ואין מידע שיכול לעודד אותנו".

    "הוא נסע למדינה שהוא נולד בה, מדובר במדינה ערבית", סיפרה הבת, "בתחילה עברו שבועיים שלא היה קשר איתו, פניתי למשפחה שם שאמרו שהוא לא הגיע, פניתי 3-4 פעמים למשרד החוץ והם אמרו לי שאין להם קשרים דיפלומטים עם אותה מדינה, עברו חודש חודשיים, נכנסנו לחודש הרביעי מאז שנעדר מאז שלא התקשר", אמרה והוסיפה כי "מדובר באבא שתמיד היה מתקשר ומדווח מה קורה איתו".

    "במשרד החוץ אמרו לנו שאין קשרים שם אבל יש גורם שאולי אפשר לפעול דרכו אבל זה עולה כסף, אמרתי להם שאין לנו כסף לשלם וזה קשה לנו, אני ואחותי עזבנו מקומות עבודה בחודשים האלה וקשה לנו לתפקד".

    הם פעלתם דרך גורמים נוספים?

    "אין לי קשר עם אף אחד, חוץ ממשרד החוץ שפניתי, אתמול פניתי לתקשורת. אף אחד לא עוזר ואף אחד לא נותן יד", אמרה בכאב.

    "אנשים מתקשרים ומנסים לעזור, הם רוצים לשמוע את הסיפור ולעלות אותו לתקשורת, כמו שאתם עושים, מעבר לזה כלום".

    האם יכולה להיות סיבה נוספת להיעלמותו?

    "הסיבה היא ככל הנראה שהוא יהודי וישראלי, אני חושבת שזו הסיבה", אמרה והוסיפה לסיום כי "הדבר היחיד שאני רוצה כעת, זה לדעת שהכל בסדר איתו, שהוא בריא ושלם ושלא קרה לו שום דבר".

    האזינו לראיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות